Musal bebeğin hareketli olmaıs iyidir ztn büyüdkçe daha çok hissedersin ve o sıkıştıkça daha çok hareket etmeye çalışır ama ishal olman ve sancılarının olması iyi birşey değil erken doğum riskinde olabilir bunun için doktoruna gitsen daha iyi olur kesin birşey söyler ama çok hareket etmesini takma bu iyi bir şey