Fdle Nur_arkn evet kuzum kız çocukları genel de hep öyle olur diyorlar ama tabi yine de benim aklıma takılıyor kötü kötü şeyler geliyor aklıma
Sabis42 27+6 yız bugün kızımız olacak inşaAllah her şeyi alındı hemen hemene.. park beşik aldık 70/100 ölçülerinde.. sadece arabası kaldı onu da yaza doğru dışarı çıkaracağımız zaman almayı düşünüyoruz kış bebeği olacak sonuçta.. ayrıca baya hareketli bu aralar..