Kardelensii_46 benimde 24. Hafta fazla çıkmaya başladı şeker yüklemesi yaptık ortalarda çıktı diyet verdi ama hiç erken doğum demedi hatta bende duydum bi kaç yerden sordum erken doğum görünmüyor dedi ne kadar fazla tabi onu bilmiyorum ben şuan 34+3 deyim gittikçe normalleşiyor son kontrolda çok az fazlalık var dedi