DeryaErbnymn
Kızlar nolur bilenler yazsın 27 haftalık hamileyım gebelık sekerım çıktı insülin kullanıyorum aclıgım 56 tokluk 186 çıktı açlık cok dusuk tokluk cok yüksek çıktı dıyet yapıyorum insülin kullanıyorum hala duzelmıyır bebegımı etkılıycek dıye cok Korkuyorum 😓😓