Suna_Aysal Dogumuma 2 hafta kaldi dogum yaklastikca su son haftadir birden sebepsiz moralim cöküyor sanki cok kötü birsey olmus veya olacakmis gibi piskolojikmi sizde böyle olan varmi
Sghslove Suna_Aysal hormonlar heyecan vs bence normal canım benim daha çok var doğuma 34+6yım ama bende de bir duygusallık korkaklık ilgi bekleme olayı var