gurbet21 ben varim canım 3 gün çektim ama 5dkda bir. Çok zorlandim su da icemedim tiksindim suyum azalcak diye korktum. 2. gün acile gittim serum taktılar bebeğin suyundan gitmez falan dedi doktor muayene olamadım. 3 gün devam etti 4. Gün doktoruma gidip kontrol ettircektim ama duzeldim biraz çok şükür. Yeşil elma ye kabugunu soy. muz ye. Kuru kahveye limon damlat ye. Benim denediklerim bunlar canım