mmrv iyiyim kuzum bebekte iyi doğacak dediler ama iki gün perişan oldum bebeğimi kucağıma alip geleceğim hevesi ile gittiğim hastane bana resmen deli gibi kanaman olduğunda ve suyun tamamen açıldığında gel diyor,yere yapışacak ağridan öleceksin ki ilgilensinler. Niye doğumu kismi baslayan bir hastayla bu denli ilgilenilsin ki! Kimi geliyor bu sabah güzel ağrilarin var doğuracaksin diyor o gidiyor öbürü akşam ki açıklık ile ayni bir gelişme yok diyor!