Canmoglm Çatı muayenesi korkusu, doğum korkusuna göre ağır basıyor. Kendini kasmazsan kolay geçiyor gibi şeyler söylemeyin çünkü imkansız benim için 🤦🏼♀️ Nasıl yapılıyor anlatır mısınız 😔 Normal Doğum istiyorum ama sanırım mümkün olmayacak
Yagmurceren0 Canmoglm bende 37+4de catı muayenesı oldum canım acıdı doktorum benımle konusarak sakinleştirmeye kendımı kasmamaya calıstırdı evet acıyor ama cok uzun surmuyor gerçekten catı muayenemden sonra kan felan gelmedı benden normaldi herşey
Sevalersin 5-6 saniyelik bir süreç ama ben çevredekiler gibi boş teselli vermek istemiyorum acı sızı yok diye çünkü gözle görülür derecede acı var yalan değil ama o an kasmazsan hiç bişey hissetmezsin. Şahsen ben 35 haftalığım geçen hafta çatı muayenesine girdim gerçekten canım yandı daha sonra da sızıntı şeklinde kanamam oldu bir defaya mahsus. Sakin kalırsan hiç bir hissin olmaz bebeğim. 🥰
Emineee93 Bende dün oldum 38 haftalığım gerçekten söylüyorum ben ilk defa alttan muayene oldum onu da belirtiyim bende sizin gibi hep geriliyordum doktorum o kadar ılımlı davrandı ki ben ondan kasmadım kendimi ve acımadı gerçekten
keyifkahvesi Bence kişiden kişiye değişen bişey herkesi acı eşiği farklı benim hic canm yanmadı mesela kötü düşünmeyin kendinizi kasmayın muayene esnasında derin nefes alın hala korkunuz varsa Bi ebeden doğumla alakalı dersler alın derim