Arin42 ben gitmedim ama bi ablamız gitmişti ilk çocuğuna hamileyken. Ablamız baya bi şişmis su toplamıştı oradaki doktor ismini hatırlayamadım hep herşey yolunda deyip ablamızı evine yolluyormuş ve çocuğu da gelişememişti. Eltisi ablamızı öyle şiş görünce başka doktora götürmüş orada ortaya çıkmış bütün sorunları. Bebeğinin de baya bi sağlık sorunu olmuş . Tabi her doktor her hastane aynı değil ama oradaki doktorla alakalı böyle Birsey duydum.