Canım bana da İstanbulda 3 hastane dış gebelik demişti ve ben daha 4+1 dim acil alacağız dediler aldırmadım bekledim başka doktora gittim çok şükür şimdi 17+2 olduk ve bebeğim çok Sağlıklı bi doktorla hareket etme bence bende inansaydım boşu boşuna alacaklardı yavrumu Rabbim yardımcınız olsun sağlıklıdır o da inşallah 🙏🏻🙏🏻
@Hifask44