Htc2604 Kızlar bugun bebegimizi görmek icin gittik ilk defa kalp atişini duymak icin. 6.5 haftalıkmişız. Cok sukur kalp atişini duyduk ve bebegimizi gördük. Herseyin yolunda oldugunu soyledi. Tarifi imkansiz bir duygu 🙏3 hafta sonra kontrolumuz var tekrardan bin şükür. Isteyen herkese nasip olsun insallah dualarim sizlerle ❤
Minikkuzuma Htc2604 ah ah daha dün gibi o gün aklıma geldi ilk kalp atışı şimdi 40 haftanın içindeyim zaman öyle geçiyormuş ki keyfini çıkar ☺️
mrs Htc2604 bende ilk testi yaptıgım gün bakıp bakıp agladım çok tedirginim günler resmen geçmek bilmiyor bir yandan sevinç bir yandan korku inş bizimde randevu sorunsuz geçer
Htc2604 Minikkuzuma insallah kuzum saglikli bi sekilde ilerler bu surec sende saglikla al kucagina al insallah 😍