Basaaak aynen bende de öyle valla hunilesme geçmez artık doğuma kadar. En doğru ölçüm alttan canım. Bana da dün özelde üstün körü karından baktı ama Dokuz Eylül üniversitesi hastanesi perinatoloji de alttan bir kaç ölçüm alıyor doktor. En kısa hangisiyse o kabul ediliyormuş. En son 20 idi orda taburcu olduk. Bakalım haftaya salı hunilesme, dikişler ve kısalık için kontrol var. Ne diyecekler çok merak ediyorum. Magnezyum da kullanmaya başladım 15gundur inşallah iyi geliyordur.