Fdm İsmimi hiç sevmiyorum.O yüzden bebeğimin ismine çok özeniyorum. Eşim Alperen diye tutturdu. İkna ettim bir şekilde Anıl, Arda, Tunay isimlerinden birini seçmesini istedim. Hassas olduğumu biliyor Tunay olabilir dedi. Ben de onu kırmamak için Alperen’in Alp’ini koymak istiyorum. Alp Tunay mı Tunay Alp mi? İkisi de birlikte söylensin istiyorum. Sizce hangisi 🙏🏻
Yessimy Tunay ismini koymayı çok istedim ama eşim Alp koydu :) Bir arkaşım vardı adı Ahmet Tunay'dı. Soyadınızla uyumlu olması lazım her iki kullanım da güzel bence Soyadınıza göre karar verin