AycanUzun GzdeZambak ben 10 kilo verdım canım 3 ayı geçtik doktor korkma alıcaksın vermen normal dedi içini ferah tut 😊
Slalaylay GzdeZambak arkadaşım da 5 kilo vermişti ama bebeği çok sağlıklı ve kilolu geldi öyle ki sezeryan olmak zorunda kaldı 4 kg geçiyordu bebek biraz daha dursa😊 senin depolarından kullanıyor o besinsiz kalmıyor sen kalıyorsun 3 ay geçince toparlarsın Kendini de💪🏻
Ltfybydmr GzdeZambak ben 14 kiloya yakın verdim canım 7. Aya kadar hiç kilo almadım şuan 40. Haftama girmek üzereyim ve bebeğimde Allaha şükür sağlıklı o senden besleniyor merak etme inşallah en kısa zamanda bulantıların geçer🙏☺
Ozlemr GzdeZambak arkadaşım bütün hamileliği boyunca toplam 13 kilo verdi 3.5 kilo çokta sağlıklı bebeği oldu maşalalh
EstAr10 İlk aylarda hiç bir zararı yok bebeğinize🙏 doktorunuza danışın tabi ama o şuan bi parazit gibi sizin depolarınızdan besleniyor zaten👼🏽 Sadece siz kendinizi halsiz hissedebilirsiniz düzgün beslenememekten
Secill911 Bende 4 kilo vermiştim bir şey yemediğimden dolayı hiç korkma canım ilk üç ay kilo bermen normal ben almaya başladım şu an 13 hafta olduk🙈
GzdeZambak Hadi inşallah kızlar. Çalıştığım içinde sağlıklı ve düzgün besleneyorum. 10haftalığız daha ama inşallah ilerki zamanlarda düzeliriz fasulyeyle 😊