defne55 Viyanarin21 dün akşam yedim bisey olmadı hala sağlıklıyım 🤣🤣 ama istanbulda değilim samsundayim
Hulya_C Viyanarin21 arkadaşlar bakanlık açıklama yaptı zehirlenmelerin ıspanaktan değil ıspanağın içine karışan yabancı otlardan olduğu söylendi. İyice yıkarsanız hiç bişey olmaz ben iki kere yedim ??
zcolak Hulya_C aslında ıspanağa benzeyen otu demetler kalın görünsün diye içine koyuyorlarmış. Yani yıkamakla değil tek tek ayıklamak lazım. Ama benzediği için nasıl ayırtedilir bir fikrim yok. O yüzden bir süre yememekte fayda var bence
Fasulyem22 Viyanarin21 yememek lazım çünkü içinde ki o zehirli olan güzel avrat otu ve ıspanak yaprakları birbirine çok benziyor. Görsende anlayamayabilirsin. Ispanak yerine roka salatası falan ye