Sevdaengin Ya tarif edemediğim bi ağrı var rahmimde hani yanlışlıkla çarparsınız ya bi yere sonra orası acır öyle bi durumdayım rahmim çok ağrıyor 39+3 günlüğüm bebeğin baskısından mi acaba
Zlmdemir Sevdaengin aynısı bende de var şuan 39 haftalıgım bekleyeyim şurada bende.ayakta durunca da agrı var sancı gibi değil.
Sevdaengin Nis olmadım valla doktor normal doğumu bekliyoruz sancını bekliyoruz dedi ama çatı muayne olmadım