Busragul22 33+2yiz kızlar..Bugün tansiyonum yüksek çıktı ve doktorum baya tedirgin etti beni cuma tekrar gitcez..Tansiyonu yükselen varmı aranızda ve belli ediomu kendini??herhangi bi sıkıntı oldumu aydınlatırsanız çok sevinirim🙂