KucukAnne538 12+4 olduk. Mide bulantım başladı dün geceden beri 1 lokma yiyemiyorum açlıktan bayılacak durumdayım bana yardım edin ilaçlarımı dahi içemez durumdayım ne yapmalıyım ne iyi geliir🤦♀️😣
Fatosduzgun55 KucukAnne538 canım once bı acıle gıt serum takıcaklardır bu kadar uzun sure ac kalman ıyı bısey degıl
KucukAnne538 38Prens38 galiba öyle olacak elime bisey alıyorum yiyim diye onu da hissediyor galiba 1 lokma koyamıyorum ağzıma akşam yemeği yemem lazım daha kahvaltı yapmadım😣
0623-okay Canım bana yataktan kalkmadan çubuk kraker zeytin gibi şeyler ye denildi hafif beslenmeye çalış bende çok zor günler geçirdim simdi de mide ağrısı var bende Allah kolaylık versin çabucak atlat insallah
KucukAnne538 0623-okay Onlardan bile midem bulanıyor o kadar kötüyüm ki eşim bile korkmaya başladı iyi misin diye sürekli arıyor evet bir de mide bulantimin yanında mide ağrım da var benim bi çözüm buldunuz mu krakerden başka 😣
38Prens38 KucukAnne538 bulantı hapı kullanma bebege zarar diyolar sen günlük gidip serum ye canım zararı yok faydası var bide kussan bile bol bol su iç o bile gün gectikce azaltır
KucukAnne538 AntisosyalKelebek Sabah kahvaltıda tek yediğim şeyler bunlar ama inan bugün tek lokma yiyemedim 🤦♀️ su bile içmekte zorlanıyorum yudum yudum içiyorum
0623-okay KucukAnne538 valla guzum açıkçası ben annemin dediğini uyguladım bağlantının üstüne gittim yedikçe kustum yedikçe kustum yemem gerekiyordu çünkü bi can taşıyorum sen de öyle yap zorla da olsa ye kusana kadar onun vitaminini alır bebek
KucukAnne538 38Prens38 hap kullanmam zaten bende duydum ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem ama tedbirli olmakta fayda var.😔 1bardak suyu bile yudum yudum anca içtim sabahtan bu yana. Bebeğim de ac kalıyor korkuyorum da. Galiba sonum hastane 🤦♀️
38Prens38 KucukAnne538 meyvenin kokusu bile kostur lavobo artık elim ayagım titriyo uykudan gözümğ alamıyordum serum düzeltti beni
KucukAnne538 Haticenurum123 Dayanmak zorundayım evet biliyorum ama açken bile mide bulantım var biraz zor dayanacak gibiyim
Haticenurum123 KucukAnne538 bn 9 ay yasadim mide bulantısı öyle böyle degil 103 ile gebe kaldim 90 kilo ile doguma gittim ama emin ol dogurunca unutuyorsun yaşadıklarını🤗
KucukAnne538 ylzzz ilk 5 haftalıkken süt ve yumurtaya bayılıyordum şimdi kokusuna tahammül edemiyorum keşke yiyebilsem🙈
KucukAnne538 Fatosduzgun55 gittim serum taktılar eve geldim ufak tefek biseyler atıştırıp ilaçlarımı içtim ama hala mide bulantım çatlatacak beni 🙏
KucukAnne538 Haticenurum123 Elbette doğurunca unuturum Şimdi bile gelen derdim ondan gelsin ama tek derdim yine onun vitaminsiz aç kalmasi😊 12. Haftama kadar bende kilo verdim bir anda 1 kilo aldım şimdi geri veriyorum 🤦♀️