espalp Gulbgn yenidoğan tulumunu biz evde ilk kez 10 günlükken falan giydik gayet büyük gelmişti😂 daha küçükleri var mı bilmem 🤷♀️ İkili takım diyorum ben
Sinemozen Ikili takım bebeğe tam oluyor tulumlar biraz daha büyük oluyor canım yani benim gördüklerim hep öyleydi