MrsAkkurt Deryasytrk Hiç korkma hiç acımıyor 1 hafta oluyor ben olalı doktoruna da bağlı ama kendini kasma
Seliminannesiii Deryasytrk benim acıdı ama cok uzun suren bi muayene olmadigi icin dayaniliyor bi sekilde
Yenianne26 Hiç bir sıkıntı olmuyor kulak asmayın diyenlere ki bana hep senin acı eşiğin çok düşük derler buna rağmen hiç birşey hissetmedim.