Cigdemanne_01 Merhaba güzel anneler 😊 Hangi bebek bezlerini kullanıyorsunuz hangisi daha iyidir sizce?
Yenianne26 Cigdemanne_01 bende karar veremedim uzun süredir. En sonunda bugün molfix aldım ıslak mendil de molfix nekadar doğru bilmiyorum ama 🙈
A_S_K Cigdemanne_01 bimin bebek bezini kullanıyorum. Sleepy sensiyive 90lı ıslak mendili kullanıyorz çok memnunuz 😊