sinemsepci
Merhaba hanımlar. Biz oğlumla bugün 38+3 olduk. Merak ettiğim bişey var doğum sancılarının başlamasına yakın bebek genelde hareketli mi olur yoksa sakin mi olur? Doğum yapmış veya bilgisi olan anneler yazarsa çok sevinirim ☺️
Gokceg
Bende çok merak ediyorum bu sorunun cevabını bekleyeyim
Mehar04
Bende merak ettim bende bekleyeyim
sinemsepci
Genelde hareketler azalıyor diye duydum ama merak ettim yinede bi sorayım dedim