bsrshn1215 yoktu sıfırdım bide 41+1 dim yatış yapıldı sabah 8 gibi verildi bi saat sonra başladı benim lvma yapmadılar bana kabızım tuvalete gidemiyorum demiştim tam o sırada geldi o an lavma yaptılar ondan sonra sancılarım arttı ilk doğum olduğundan tecrübesizim sancıların sıklığını falan anlamadım ben sancım var hadi açılmam yoksa ben bu kadar sancıya nasıl dyancam diorum kimsede açılmamı sölemedi en son sordum 8 santim diyince öle mutlu olmuştum ki rabbim daynma gücü versin ben pek dayanıklı değildim yada dayanılmıcak ağrım vardı vala bağırdım yıktım saat 1.30 geliyodu çatala aldılar 3 ıkınmada doğumumu yaptım çabul açılmasımı sağladı gibi geldi bana inşallah sizin daha çabuk olur