ZeynebMucahid Ismim zeyneb ve ismimi çok seviyorum. Her yönden.. kızımın ismini de zeyneb koymak istiyorum. Çocuğuna kendi ismini koyan hic yok mudur . Cok mu tuhaf bu sizce:)
Minikfasulyeveannesi ZeynebMucahid Coook var benim arkadaşımın da Adı Zeynep kızına da koydu aynı ismi 😊
Ezooo ZeynebMucahid eşimin adı kaan oğlumun adı Ertuğrul Kaan olucak bütün herkese kulaklarımı tıkadım babası gibisi olsun oglusum insallah adını veriyorum huyu da benzesin insallah 😊
zcolak ZeynebMucahid özellikle ZeyneB mi olacak yani son harfi P ile karıştırılacaktır. Ben çok severim Zeynep ismini 🥰
Zeyk ZeynebMucahid adım Zeynep benimde ve çok severim ismimi ancak kızıma kendi adımı koymazdım. Tercih meselesi tabiki
Zeyk ZeynebMucahid kızım yok bir oğlum olacak adı Yalın olacak insallah Ve kızım olsaydı adını Mihre yada Nehir koyacaktik