cagla34 Merhaba Canım :) Öncelikle sağlıkla büyümeyi kucagına almayı nasip etsin Rabbim 😍 normalde son adet tarihinden hesaplanıyor. Ama döllenme zamanı adet tarihinden 2 hafta sonraya denk geliyor. Gebelik yaşın haftanın tamamlandığı yani programın gösterdiği.
Fetal dönem ise doktorunun söylediği hafta olarak hesaplanıyor yani bebeğinin yaşı.
Bende sonradan öğrendim bunu