anne543769 merhabalar, 11 haftalık hamileyim defalife hastanesine gidiyordum ama memnun kalmadım. amerikan hastanesine giden arkadaşlar var mı bana doktor tavsiyesinde bulunabilir misiniz ve memnun musunuz ?
G-D27 anne543769 merhaba bende defa life a gidip memnun kalmadım amerikan hastanesinde ramazan Sürücü diye bir doktor var ona gidiyorum artık beğendim şimdilik doktor ismi duyulmuş birisi. Kime sorsam beğeniyorlar yani ama bakalım hayırlısı artık 😊
anne543769 G-D27 çok teşekkürler haftaya gitmeyi düşünüyorum bende ilk muayeneye öncesinde önerileri alayım dedim 😊🙏🏻çokk çok teşekkürler