Enguzelbekleyis Bebegimde 2 hafta gelişim geriliği var diye başka şehire sevk ettiler. Dün gittim çok şükür öyle bir durum yokmuş. Doktor bebeğin gayet iyi 36+0 haftadayız 2600 gr. Tam zamanında doğumun olur inşaallah dedi.
Mucizem_06 Enguzelbekleyis Bizim de aynı problemimiz vardi 3. Doktor sknti yok.dedi insani telaslandimayi oyle cok seviyorlarki