Nefesss- 38+2 hafta daha gelen giden bişey yok ama karnım çok kasılıyor sürekli tuvalet git çık 🙈 Sizde durumlar nasıl
Ozgemlym Nefesss- 38+1 canım bizde de hiç bişey yok dün gece bi sancı geldi 1 saat falan arayla yokladı sonra başka bir gelişme olmadı acaba zaman kısalırmı diye bekledim sadece 2 defa yoklama yaptı resmen:)
gzm_42 Nefesss- 38 haftaligim bende ama hicbir belirti yok sadece asagi tarafim oturup kalkarken yatarken agri oluyor o kadar oda dpgum belirtisi degildir galiba
Gulsum4747 Nefesss- bnde 38+3 nişan geleli 4gün oldu doktor bugün kanala inmiş dedi sancm cıktı düzensiz di 3350 gram olmuş
Nefesss- Bbsm27 🙈hiç sorma şimdi daha yeni hamileler görünce içim daralıyor vallahi nasıl geçecek o günler diye
Ozgemlym Nefesss- evet canım belimden kasıklarıma doğru geliyor sağ tarafımda sdece ama bacagıma doğru bile indi bazısında
Nefesss- Gulsum4747 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah sen hissediyormusun sancıları yoksa sadece nst’demi çıkıyor
Seyma1234 38+3 valla benimse öyle gelen giden yok taş gibi oluyor karnım sürekli hafif karın agrısı ama devamı gelmiyor sürekli hurma yiyorum ama😂yok
Nefesss- Gulsum4747 benimde bugün kasıklarımda çok ağrı oldu adım Bile atamıyorum bazen yaklaştı sanırım iyice
Nefesss- Gulsum4747 benimde geçen hafta öyleydi sadece kasıklarımda baskı vardı ve nst’de sancım çıktı ama bu hafta daha farklı çok daha fazla o baskı