Busrabalk Arkadaşlar 1 hafta önce ayrıntılı ultrasona girdim doktor sağ ayakta biraz içe dönükluk var dedi acaba yanlış mi gördüm deyip tekrar çıktım bir daha girdim var dedi ama dogumdan sonra duzelebilir ameliyatsiz orta derece dedi peki alci vs ile mi duzelir dedim alcilik durum degil dedi tam anlamadim böyle bi durum yaşayanlar var mı
7083206 Busrabalk doktor benim bebeğim için ayrıyeten kalıtsal bi rahatsızlığı da olabilir dedi down sendoromundan falan bahsetti. İnşallah öyle bişy yoktur dua ediyorum sürekli.
Neslihan54 Busrabalk allahım şifa versin inşallah birşey yoktur canım ama korkma basit işlemlerle düzelebiliyor diye biliyorum
Neslihan54 7083206 rabbim insallah saglikla kucagina almayi nasip etsin kalıtsal bi hastalığı olabileceğini ayrıntılı ultrasonda mi anladı canım
7083206 Neslihan54 şüheleniyor sadece emin olmak içinde aminosentez sıvısını aldırabileceğimi söyledi. Net bişy diyemiyorlar