Deletedmom315 Kızlar 15 kasımda 17 haftalık oluyoruz tam ve kontrolüm var, şu an 15+4’üz. Aşşırı merak ediyorum iyi mi ? Sağlıklı mı vs diye sizde neler oluyor nasılsınız ? Bu Arada ilkim kürtaj sürekli aklımda bebeğim var ilki sıkıntılı olduğu için 😒 Bende şu anlık 3/4 günde bir mutlaka ya ishal olma ya da kabızlık hali var, onun haricinde çok güzel bir gebelik geçiriyorum çok şükür rabbime 💕
Rabia59 Deletedmom315 Bizde 15+4 olduk 🌸 bu cuma doktora gidicez bakalım inşallah iyidir düşük tehlikesi yaşamıştık 2 hafta önce. Birde cinsiyeti öğrenebiliriz umarım 😇
miine Merhaba 😍 15+3 hamileliyim 😊 bende merak ediyorum nasıl iyi mi nasipse bu perşembe doktora gidicez henüz cinsiyeti de öğrenmedik heyecanliyiz 😍 sizde lütfen kötü düsünmeyin içinizi ferah tutun 🤗
Burcugaz 15+1 haftalığım,cinsiyetimiz 13.haftada belli oldu erkek, mide bulantım felan 1 kaç gündür yok çok şükür.
Funda16 15+5iz bizim de bugün kontrolümüz vardı 12.haftada %70 erkek demişti şimdi de bir kızım olacağını öğrendimm şaşkınım kızlar o kadar erkek diye inandırmıştım ki kendimi oğlum diye seviyordum 🤣🤣 prensesmiş halbuki 👧