Yelz_91 Essem bnim dr um bsey olmz ama hlk arasnda bir inanş var nane ve maydonza karşı tüktmesen iyi olur dedi... ama hiç tüktmediğim için gecen gün bnde 3,4 dal yedim
duyguyilmaz Kendinize eziyet etmeyin yahu. Ben 32+2deyim hamileligimin başından beri salatalara vs koyup tuketiyorum. Doktorum oturup demet demet yemedigimize gore hic bir sikinti olusturamaz. Oyle bakarsak her seyin fazlasi zarar demisti. Kahve vs de gunde iki fincan serbest mesela. O yasak bu yasak 9 ay nasil gecer. Millet fosur fosur sigara iciyo da bu kadar evhamlanmiyo maydanoz napsin.
Hlal Maydonz çok olmamak şartıyla sknti yok cNm bende bazen salatalara dogruyorum,ama suyunu filan içersen skntyms az yersen bişi olmaz öyle çok yeme ama
Fatos0277 Essem canım kendini korkutursan daha kötü olursun stres sıkıntı yapma hiç kız bende yedim sadece kanatıp suyunu içme dedi doktor
Gzmozcetin Essem çok fazla yemediğin sürece bir sorun olmaz cnm bnde arada yiyorum her şeyden birazda olsa vitamin almak istiyorum azı kare çoğu zarar
Ksnmzz Essem her gün sabah koca bi tabak maydonozu bol limon sıkıp yiyorum kahvaltıda ve Allaha şükür çok sağlıklı gebeliğim var. Öle bişeymi varmış ilk defa duyuyorum😱
Cgclskn Essem Ben 23 haftalik hamileyim bu zamana kadar maydanoz tükettim. Bildiğim kadarıyla yediginiz miktar cok önemli zaten doktorlar bu kadar tutucu değil sonuçta baglarca yemiyorsunuz birsey olmaz korkmayın.