NurBulut96 ben de Sedef hanıma gidiyorum. Doktorumdan ben de çok memnunum ama üniversite hastanesi olduğu için ebe ve hemşirelerin genelde öğrenci ve tecrübesiz olduğu duyumunu aldım. Ondan dolayı biraz endişelendim. O yüzden Doğum yapan bar mı diye foruma sormak istedim.