DmlT adana da küçük bir butik var pantolonluyken bi an daralma geldi tayt sordum adam bu zaranin ürünü bunu al pişman olmazsın dedi bende inanmadım ama o an için alıp giymek istedim fiyatını 10 lira dedi iyice gıcık oldum bak kapatacam dükkanı temelli pişman olursun dedi 1 tane aldım hatrı için şimdi adamı arıyorum o tayttan nerden temin edebilirim diye inanılmaz yumuşak kemer yeri yok istersen kalbine kadar çek sıkmıyor 😏 bazen ucuz diyip beğenmediğimiz hayat kurtarıyor