Merve_kucuk Yld5 Ikili testi yaptırdım canım ultrasonda bi sorun çıkmadı şükür kan tahlilimde henüz çıkmadı 2 hafta sonra gel dediler ama ben 21 kasımda doktora gideceğim gün gider hem sonucu gösteririm hemde minigimin cinsiyetini öğrenirim
Eceincinehir Yld5 12 + 3 üm doktorum 11 hafta ikili test yaptırdı. Şükür ki ultrasonda da kan tahlilinde de çok şükür bir sorun çıkmadı. 🙏
Adimadim 11+6 yken doktorumuz %70 erkek dedi ikili test istemedim suan 13 e girdik bakalim kizda erkekte olsa cok sevincliyiz Rabbim hepimizin hayirli evlatlar versin
Mra Kızlar ben 12+4 üm dr ultrason da 13+1 sin dedi bebeğin gelişimi mi ilerde acaba tam anlayamadım 🤔