cannarz aynen katılıyorum. Doktor kız dediği halde inanmayıp illaaaa erkek olcak ben öyle hissediyorum diye yanıp yıkılan mı dersiniz, kızım olcak diyince olsun o da evlat sevilir diyen mi dersiniz. Akılsız sürüsü. Benim oğlum olacak ama içimden hep kız istedim. Anaya yardır yoldaştır kız diye. Oğlum olacak çok mutluyum yine evlat çünkü nolurki isterse 10. Erkek 10. Kız olsun canımdan can😍 hem sonra Allah ın verdiği evlada ne hakla kızmış erkekmiş diye ayrım yaparsın. Gönlünden geçer kız olsun erkek olsun diye ama olmaması bir kayıp olması bir kazanç değil. Bal evlattır can evlattır kızda erkekte💖💙