Merhaba arkadaşlar 8+5 haftalık hamileyim. Bugün TSH değerim 4.3 çıktı. Doktorum yüksek olduğu için hemen ilaç yazdı. Yarın sabahtan itibaren hergün Euthyrox alacağım. Benimle aynı durumda olanlar var mı? TSH hemen düşer mi? Allah yardımcımız olsun... bebeğime bir zararı olmaz inşaallah..