Nadusss96 Bebeğin gelişiminin 2 hafta önden gitmesi normal mi? 28. Haftadayız ama ultrason da 30 haftalık gözüküyor ve kilosu 1300 gram
Rbs111 Nadusss96 bişi olmaz korkma canım ilerki haftalarda yakalar . Benim 31+5 gibi 2200 dü 37 oldum yavaşladı kilo alımı doğunca alcak minnoşum😍🙈
Lya35 Nadusss96 bizimde hep önden gidiyor . Bu sebepten pazartesi sezeryan olacam 🤦🏻♀️ Topik olmak dışında bi sorunu yok çok şükür 🤲🏻❤️
Tugceerkmen Merhabalar bizde 35 haftamızdayız iki hafta önde gidiyormuşuz kilomuz 2.600 korkuyorum sürpriz yapıp erken doğacak diye .
Burcu77 Tugceerkmen benim 34 de 2700 du 1 hafta ilerde dedi bana da normal baska bisey demedi doktorum endise etme 😊
Arven1 20.hFtamda gittim 22haftalik gösteriyor dedi öndeyiz. Bu doğumu öne alırmı sizce diyelim 37 haftalığız ama 39 gösteriyor sorun olur mu