Svde Meraba anneler❤ O bu şu derken sonunda bu arabaya karar verdik ama hala tereddütlerim var. Kullanıp memnun kalan var mı? Arabası baston olarak kullanılıyo diyo ama dün yakından incelediğimde kocaman geldi bana diğerlerinden bi farkı yok...
Obsesifk Svde biz ilk o arabaya bakmıştık çok beğenmiştik ama fiyatı fazla geldi bize onun yerine joie mirus çift yönlü aldık ama güzel o arabada
Minanin_Annesi Svde Baston olarak kullanılmıyor ki bende aldim travel sistem almak istemeyen için ideal
Tbrk Svde buyuk. Olmuyor cnm aksine katlandiginda cogundan kucuk. Hatta joie litetrax 3 de kucuk oluyor 3 tekerlekli ben ondan aldim. Surusu rahat hafif. Tek elle katlanabiliyor. E bebekte indirimdeyken 800 almistim
Obsesifk Svde puseti yok ama joienin pusetiyle uyumlu alıp kullanabilirim yani ama şuan benim aldığım araba indirmde olmadığı için aynı fiyata geliyor pusetle ben 400e aldım şuan 800tl
Svde Minanin_Annesi baston değilde tek elle kapanıyo daha pratik yani bide ben daha küçük bekliyodum öyle hayal etmiştim
Tbrk Svde evet 1400 kusurdu asil fiyati. 1150 dusmustu. Snra geleneksel subat indirimi yaptilar 800 aldik taksitli
Svde Tbrk çok iyi almışsınız güle güle kullanım şuandada indirimde gözüküyo ama 800 değil işte nasip☺
Dimplesgirll Bende aldım canım kullananlar çok memnundu o yüzden 1300 e alcaktık biz şubatta indirim olcak dediler bekledik 800 e aldık gri rengini çokta sağlam bir araba üstüne ben bindim 😂 deneme amaçlı beni bile taşıdı
Tbrk Svde canim. Simdi e bebek sitesine baktim. O dedigim araba 869 liraya dusmus. Senin sansina valla😀 bi bak istersen. Netten ismini yazip. Videosunu falanda izliyebilirsin. Yorumlarina bak
Dimplesgirll Svde sanırım sadece her yıl şubatta oluyormuş canım bi sor ebebek çalışanlarına bida girer mi indirime diye
Tbrk Svde zaten joie litetrax 3 onermistim cnm bn sana. 3 tekerlekli oldugu icin 4 tekerlekliye gore bagajda daha az yer kapliyor. Ustelik surus manevra olarak joie litetrax 3 onerdi calisan