Elif388 acibademde sema diye bı anne hem.digumunu orda yapmış sonra çocuğu 7 ayllken ateşlendi diye götürmüş çocuğa yanlış ilaç uyguladım yapmis yabancı uyruklu kiraklik doktor çocuğunu kaybetmiş maalesef intragmda da sürekli adet diye paylaşsın yapıyor haberlerde çıktı otopsi sonucunu uzatiyorlar sonuçta çok prejtejli bı hastene ama geldiği hale bakin Allah korusun evlatlatimizi