busrabusraaa vallaha ben hurafelere inanmam ama benimde sivilcem oldu kızım olacak nasip olursa. Ama şuda var tatlı çok yiyorum tatlı hakkı ekşi Ayşe derler bu tutmadı mesela. Benzeme konusunda ise iki komşumda yeni Doğum yaptı biri aynı baba diğer komşunun bebeği aynı anne. Kim kimi çok sevmişse ona benzermiş derler bizde. Neyse inşallah beni çok seviyordur eşim 😂