Rabiast Kullanmaya başladığım günden itibaren mide bulantım başladı 5+6 günlük hamileyim öncesinde yoktu denk mi geldi yoksa ilaç mı yaptı bilmiyorum hiçbirşey yiyip içemiyorum 😞
Mart_annesi Rabiast canm ben 19 haftalik hamileyim bende folik asit icince mide bulantim coğlyor ama onunde gecmyo insan benim icmedgim ilac cubuk kreker leblebi soda sakiz hepsini dendim 19 haftalik oldum hala hicbsey yiyemyorum insallah seninki erken gecerr
Rabiast arslanmerve57 birşey yiyemiyorum ki aç olarak başlamıştım sonrasında mide bulantım çıktı bir çubuk yiyorum onuda kusuyorum 😞
Gulcangzl16 Ben 8+3 hamileyim folik asit beni maf ediyor diye bırakmak zorunda kaldım geçen hafta. Doktor randevum haftaya bence sen sorarak bırak. Eğer dayana biliyorsan
arslanmerve57 Rabiast aç karna içtiğiniz zaman aşırı derecede mide bulantısı yapar canım doktorum da söylemişti. ben 16+1 günlük hamileyim hep tok tüketmiştim hiç öyle bir problem yaşamadım.
Gulcangzl16 Rabiast hayır canım ama onun kokusu daha içerken beni istifra ettiriyordu. Benim bünyem çok zayıf olduğundan olabilir