Seyda- doktorumun bana sölediğini direkt aktarıyorum. “Her bebeğin hareketi farklıdır kiminin gündüz çok hareketlidir kiminin gece çok hareketlidir bebeğinin hareketlerini sen takip etceksin azaldımı çoğaldımı sen bileceksin kimsenin bebeğiyle kıyaslama yapamazsın çünkü bebeğini sen dinliyorsun hareketlerinide sen kendin takip etceksin hiç hareket etmedimi diğer zamanlara göre o zaman hastaneye geliyorsun” demişti bana .