Muu_1906 İkiz hamileyim 12 kasım 15 kasım arası doğum tarihi verdi doktorum. 2 gündür burnum tıkanık boğazım ağrıyor yutkunamıyorum arada hafif ateşimde oluyor evde ne yapsamda burun tıkanıklığımı açıp boğazımdaki ağrıyı doğumdan önce geçirebilirim.İlaçda kullanmak istemiyorum.hamileliğimin ilk 3ayındada ağır solunum yolu enfeksiyonu geçirmiştim .ateşim 39ları buluyordu crpm yüksekdi. Ancak augmentin 1000mg antibiyotik ve boğaz gargarası kullanınca iyileşebilmiştim.yine aynısını yaşıcam diye endişeliyim.
Dorukunannesi95 Muu_1906 geralgine isminde serum vermisti bana canim 2 gun sabah aksam kullandım cok sukur biseyim kalmadi. Sonra da doguma girdim zaten
Muu_1906 Gulnur perşembe randevum var perşembeye kadar hafifleticek bi çözüm varmı diye merak etmiştim.bakalım doktor gidince ne diyecek.
Gulnur Muu_1906 bol bol vitaminli seyler ye baska bsey olmuyorki hamileyken sogan kes burnun tikaliysa bas ucuna koy kiden bulanmazsa
Betullmim Ay ben de 39+1 m. 3 gündür çok fena grip oldum. Doktorum ısrarla parol harici başka birsey içemezsin dedi. Ateşini kontrol altında tut parol içebilirsin. Çok zor inşallah atlatırız.