Sedos2020 canım şöyle normal doktorun kendi ultrasonuyla bakıyor ense kalınlığı ölçümü ve burun kemiği oluşmuş mu ona bakıyor. Aslında rutin muayene gibi düşün sadece ekstra dikkatli inceliyor ve bu kısımda sana cinsiyet şu diyor. Sonra da kan veriyorsun ikili test için laboratuvara gidiyor sonuç 2 haftaya çıkıyor. Yani sen ikili test istemiyorum desende 12 haftadan sonra bebişin pozisyonu uygunsa doktorun cinsiyet için yorum yapabilir. İkili test şart değil. ☺️ İnşallah kafanı karıştırmadım 😂