Bsra61dinc canm ben spor hocasiym bu yuzdn yediklerime dkkat etmeye calisiyorum . Gund 2 ogun degild 3 ana ogun yersen hem sen hem bebegin daha iyi beslenrsinz .. liste olarakta ben kendi beslenmemdn ornek wereym ben sabah kahwaltisini cok ii yaparim en gec 10da yapms oluyorum ya yumurta haslarim.ya da tam tahilli ekmege tost yaparm domates salatalik kesnlikle tuketiyorm baya bi yiyorum kahwaltida . Ogled meywe tabagi hazrliorm bi kase yogurt yiyorm 3-4 gbi cay yanina haff bisiler yiyorm tatli tarzi olabilir ama abartmiorm aksam yerine gunduz yemeyi terch ediyorum aksama da kis aylari en sewdigm sebze zamani oldugu icin sebze yemegi yapiorm ya tawuklu salata hazrliorm 7d yemeye calisiorm geneld 😊