Arkadaşlar bir saattir karnıma kıvrandıran ağrılar giriyor. Tuvalete gidiyorum biraz geçer gibi oluyor sonra tekrar başlıyor. Tansiyonum da düştü sanki mide bulantısı yaptı bu sancı. Hamile olmadan önce hiç böyle kramp girer gibi gaz sancısı yaşamamıştım. Başına gelen var mı 😔