Davetsizmisafirim ben normalde tatlıyada ekşiyede çok düşkün birisiyim ama hamileliğin ilk 3 ayı gözüm tatlı görmesin diyordum midem bulanıyordu ekşi şeyleri daha çok yiyordum daha sonra her ikisinide yemeye başladım bu arada kızım olacak hayırlısıyla bence yeme içmeyle pek alakası yok cinsiyetin 😊