0554 benim 24. Haftadan beri hep suyum fazla görünüyor doktor sadece şekerden şüphelendi yükleme yaptık ortalarda çıktı diyete dikkat et dedi zaman ilerledikçede normale döndü çünkü büyüdükçe su azalıyor kötü bişey değil yani ben şuan 34+3 deyim doktor normal çok az fazlalık var oda sıkıntı değil dedi ha tabi bu durum bebeğin hareketlerinin daha fazla olmasına ve sert olmasına sebep oluyor benim minik kızım hiç durmuyor mesela hareketleri çoğu zamn canımı acıtıyor😅