Ozlem12 doğrusu çok şaşırdım. Hamile olduğumu öğrendiğimde Ahmet beyden önce 2 doktora gittim ve inanilmaz gerdiler korkuttular çünkü 4.haftada öğrendim ve bhcg degerim normal olarak düşüktü. Hemen dis gebelik olabilir boş gebelik olabilir denildi sonra degerim duzenli olarak yükseldi ve bu kezde kanama alani var denildi. Sonra Ahmet beye gittim beni inanilmaz rahatlatti suan hicbir problem yok çok şükür. 20. Haftamdayim. Siz kime gidiyorsunuz şuan acaba Manavgat bölgesinde iseniz?