Yrnkrm doktorunuz öneriyorsa yaptırın bence. Bir kaç dilim baklavada da aynı oranda şeker var diyorlar. Olduğu zaman afiyetle yiyoruz sonuçta. Benim doktorum gerek görmemişti bana. Sadece açlık tokluk kan şekeri ölçtürdüm. Ama yapalım deseydi kesin yaptırırdım.